به وبلاگ دبستان دخترانه مسعود فاتح خوش آمدید.

گدری کوتاه از فعالیت های آموزشگاه از نگاه تصویر

به وبلاگ دبستان دخترانه مسعود فاتح خوش آمدید.

گدری کوتاه از فعالیت های آموزشگاه از نگاه تصویر

دبستان مهندس مسعود فاتح با 14کلاس درس هوشمند مجهز به آزمایشگاه مستقل و475 نفر دانش آموز واقع در استان یزد -شهرک رزمندگان در خدمت دانش آموزان عزیز وگرامی.
طبقه بندی موضوعی

 بقیه تصاویر را در ادامه مطلب ببینید.













موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۳
دبستان مهندس مسعود فاتح

نظرات  (۱۷)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۴ ریحانه حمیدی پور
راستی من هیچ دفعه ازخانم جعفری پورتشکرنکرده بودم


پس حالا خانم جعفری پورخییییییییییلللللللللللیییییییییییییییی ممننننننننننووونننننننننن ازشما

خانم جعفری پوردوستون داریم
مدرسه ما عالیه این که دیگه توهین نیست
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۹ ریحانه حمیدی پور
خانم جعفری پور مطلب جدید بزارید



خواهش
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۳ زندوانیان 601
سلام 601 ها چطورید

سلام دوستان دلم واسه ی دبستانم تنگ شده

یادتونhttp://yasiikhanoomi.blogfa.com  نره به وبم سر بزنید

۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۹ ریحانه حمیدی پور
سلام بچه های مدرسه ی خودمون امید وارم تابستان خوبی داشته باشید
۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۶:۲۷ ریحانه حمیدی پور
سلام امیدوارم سال تحصیلی خوبی راشروع کرده باشید




راستی

تعطیلی ها افتادید
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۶ مریم دهقان
سلام دوستای با معرفت ما 
درود به تمام مسعود فاتحی های عزیز
سلام بر ۶٠٢ شر قدیم که دیگه از هم جدا شدن را ستی مریم جون چه عجب دلم برات تنگ شده بود توجه کنید دلم فقط برای مریم تنگ شده بود نه برای شما انگلان جامعه راستی چه مدرسه ای میری ما ولیعصری ها که همه مون فاطمه الزهرا 
۱۶ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۰ ریحانه حمیدی پور
 دستت درد نکنه یگانه جون



من که انقدر درسا ریخته روسرم که وقت سرخاروندنم ندارم
درک میکنم 
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۵۵ ریحانه حمیدی پور
خوبه بازم
بچه ها چرا یه سر نمیزنید حداقل بیاین وبلاگ یاسی راستی خبر از مریم ندارید دلم براش تنگ شده ولی نمیدونم چه مدرسهای میره 
۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۳۱ ریحانه حمیدی پور
کدوم مریم

اره خوب منظورو که میفهمم وباهات موافقم بعضیا خیلی بی معرفت شدن  درضمن خوب منم امسال دوستای خوبی پیدا کردم ومن وتو برعکس شدیم تو از منفی به مثبت رفتی ومن از مثبت به منفی جالبه نه؟ راستی از با معرفت بودن حرف نزن که میفههم چقد با معرفتی تولدمو تبریک نگفتی میگم یادت نبوده چرا زنگ نمیزنی منتظری تامن بهت بزنگم ؟نظر منو بخوای منتظر باش تا ابد دوست با معررفتتتتتتت
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۳۲ ریحانه حمیدی پور
معدلت چند سدی ترم قبل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی